Obveza vođenja eGrađevinskog dnevnika – dostava zahtjeva za izdavanje certifikata obrtnicima majstorima

Od 1. siječnja 2023. na snagu stupa obveza vođenja e-građevinskog dnevnika, što znači da građevinski sektor prelazi na nova pravila rada (digitalizacija), a za sve sudionike ključna postaje nova platforma za digitalno vođenje procesa gradnje – eGrađevinski dnevnik.

Obrtnici – majstori na gradilištu koji su do sada vodili građevinski dnevnik, na gradilištima se pojavljuju u svojstvu voditelja manje složenih radova temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima prostornoga uređenja i gradnje. Kako bi uskladili odredbe Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje te Zakona o gradnji, Hrvatska obrtnička komora je s Ministarstvom graditeljstva i prostornoga uređenja usuglasila da će se u kontekstu Pravilnika o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera voditelje manje složenih radova, obrtnike, izjednačiti s voditeljima radova da na jednak način i s jednakim pravima mogu pristupati e građevinskom dnevniku.

Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) izdavat će kartice s vjerodajnicama temeljem kojih će majstori pristupati e-dnevniku. Izdana kartica sadržavat će ime i prezime obrtnika – majstora te jedinstvenu oznaku majstora (primjer: OG6597). Oni će kao i do sada, imati ista prava vezano za vođenje manje složenih radova kao i na način definiran temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima u prostornome uređenju i gradnji te Pravilnikom o manje složenim radovima. Iz tog razloga, zahtjev za izdavanjem certifikata – kartice temeljem koje će biti omogućen ulaz u eGrađevinski dnevnik moći će dostaviti sve fizičke osobe koje su položile majstorski ispit iz područja graditeljstva.

Preuzimanje kartice bit će organizirano u dogovoru s AKD-om. Zahtjev je potrebno dostaviti osobno, s potpisanim obrascem kojeg možete preuzeti na dnu ovog maila. Prilikom dostave zahtjeva, potrebno je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu te potvrdu o uplati iznosa za izradu kartice. Cijena izrade kartice iznosi 79 kuna + PDV, a podatke za uplatu bit će dostupni uskoro.

Dostava zahtjeva organizirat će se u prostorijama područnih obrtničkih komora, osobno, zajedno s mobilnim timovima AKD-a i to u na sljedećim lokacijama i u navedenim terminima:

Obrtnička komora Splitsko-dalmatinske županije, Ruđera Boškovića 28-30, 21000 Split –

 22. 11. 2022. godine od 11:00 sati.

Kartice će biti dostavljene preporučenom poštom na adrese obrtnika. Preuzimanje kartice može biti i osobno u prostoru Agencije za komercijalnu djelatnost u Zagrebu (Savska cesta 28). Također, izvan navedenih termina, zahtjev za izdavanje kartice moguće je dostaviti osobno također na adresi Agencije za komercijalnu djelatnost u Zagrebu (Savska cesta 28).

Kod predaje zahtjeva za izradu kartice s certifikatom obrtnik mora biti prisutan, bilo to u uredima AKD-a ili u POK-u.

Nakon dostave kartica, u prosincu ove godine, s Ministarstvom graditeljstva i prostornoga uređenja bit će organizirano nekoliko online edukacija o načinu ulaska i unošenja podataka u eGrađevinski dnevnik, o čemu ćete bit pravovremeno obaviješteni.

Za sva pitanja stojimo vam na raspolaganju putem maila: cehovi@hok.hr ili na brojeve telefona 01/4806-619 i 01/4806-626.

Skip to content